2013/11/11

Loseta irrisgarriak

Hiri azpiegitura eta zerbitzuetako zinegotziarekin eta teknikoekin izandako bilkuretako batean, hainbat kaletan erortzeko arriskua mahaigaineratu genuen. Euri-pitin bat egiten duenean alboetako eta erdiko harlauzak (San Juan kaletik Kale Nagusira abiatzen diren kaleetakoak, hain zuzen) oso irristakorrak bihurtzen dira.
Harlauzen irriskortasuna lehorrean eta bustian neurtu zituzten (ikusi emaitzak) eta Enbeltran, Esterlines eta Fermin Calbeton kaleetan gutxieneko neurrira ez direla ailegatzen konprobatu zen. Udalak harlauza horiek pikatzera eta irristatzeko arriskua ekiditzera konpromezua hartu du eta urtea bukatu baino lehenago burutuko duela konfirmatu digu. Dagoeneko, Enbeltran kalean hasi dira. Konponketa luzatu bada ere, berri ona da.
Hasi dira konpoketa lanak







En una de las reuniones mantenidas con la concejala de infraestructuras y servicios urbanos y con técnicos del área, se planteó el riesgo de caídas que existe (peligro real para viandantes), en cuanto llueve un poco en distintas calles de la Parte Vieja; en concreto, debido a las losetas laterales y centrales de las calles que van desde San Juan a la calle Nagusia.
El Ayuntamiento midió el deslizamiento de las losetas en seco y en mojado y el resultado probó (ver resultados) que en las calles Enbeltran, Esterlines y Fermin Calbeton no se alcanzan los mínimos establecidos. El Ayuntamiento se ha comprometido a eliminar el pulido de esas losetas antes de finalizar el año. De hecho, ya ha comenzado a hacerlo en la calle Enbeltran por medio de una máquina. Aunque el arreglo haya tardado, es una buena noticia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario